Shirleys schlager- loppis nu i helgen!




”Kom på min Schlager-”loppis” nu i helgen lördagen den 16e o söndagen den 17e juni i Torpet i Pungpinan:-) Ja, det heter så:-)….Ligger i Skarpnäck i Stockholm o adressen är Skarpnäcksvägen 52! Allt från gala-grejjer o scenkläder till 5-kronors-grejjer:-) Torpet i Pungpinan är ett fantastiskt sommarcafe’ som heter ”Karl o Kristinas”….hembakat o kärleksfullt…öppet hela sommaren och NU DEN 16e OCH 17e juni så finns jag där HELA HELGEN och ska för första gången i mitt liv att skilja mig från mina saker:-) Kom o hjälp mig:-) Kram Shirley!”
/ Från Shirleys facebook

Tiderna är 10.00-16.00 på båda dagarna

1 kommentar

Kommentera

